Archiwum

  1. Dominika Flaczyk „Materialne i niematerialne czynniki determinujące atrakcyjność stoiska targowego” (artykuł recenzowany)  flaczyk
  2. Michał Cygan „Znaczenie społecznego dowodu słuszności w decyzjach e-konsumentów na przykładzie platformy Allegro.pl” (artykuł recenzowany) pdf-m-cygan
  3. Dorota Bręczewska Media społecznościowe w marketingu w organizacji pozarządowych (artykuł recenzowany) pdf-d-breczewska
  4. PROFIL POLSKIEGO BIEGACZA Raport z badań Z. Waśkowskiego UE Poznań profil-polskiego-biegacza-raport-z-badan
  5. Recenzja opracowania zbiorowego pt. „Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej” pod red. Romana Niestroja, przygotowanego przez Zespół Pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie recenzja
  6. Recenzja Henryka Mruka książki pióra Natalii Hatalskiej pt. „Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe”, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2014 recenzjahatalska
  7. Recenzja monografii Prof. Ing. Kristína Viestová Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu [Zarys rozwoju teorii marketingu w Słowacji] recenzja-k-viestova_2015